• دوشنبه ١٨ مهر ١٤٠١-١٢:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٣٠٦
نادعلی از آنچه در جلسه آتی شورا خواهد گذشت، خبر داد:

از حضور کودکان در صحن شورا تا تعیین تکلیف اساسنامه سازمان فناوری های نوین و نوآور شهری

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور کودکان در صحن شورا به مناسبت روز جهانی کودک و تعیین تکلیف باقی مانده اساسنامه سازمان فناوری های نوین و نوآور شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری نودو ششمین جلسه شورا در روز سه شنبه نوزدهم مهرماه اظهار داشت: این جلسه با ارائه گزارشی از مشکلات شهرک مسلمین در محدوده منطقه 18 آغاز و با حضور جمعی از کودکان در صحن شورا به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک ادامه خواهد داشت. وی افزود: همچنین در این جلسه ادامه لایحه "اساسنامه سازمان فناوری های نوین و نوآور شهری" بررسی شده و اعضای شورا در خصوص تعیین بهای خدمات بازدید از مجموعه باغ پرندگان در سال 1401 تصمیم گیری خواهند کرد.
نادعلی همچنین از بررسی طرح " اصلاح فرآیندهای دبیرخانه کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران" خبر داد و افزود: در این جلسه درخصوص اصلاحات بعدی این قانون با رویکرد تعادل میان منافع عمومی و خصوصی نیز تبادل اطلاعات صورت می گیرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در ادامه جلسه انتخاب 2 نفر از اعضای شورا و 3 نفر متخصص جهت عضویت در کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبه "چگونگی طراحی و مدیریت بهرهبرداری از فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران" به رای گذاشته خواهد شد.
علیرضا نادعلی با بیان ضرورت تعیین تکلیف باغات شهر تهران اظهار داشت: اعضای شورا در این جلسه بررسی تعدادی پرونده پلاک ثبتی را در دستور کار خود دارند.

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: